Công Ty Tnhh Plv Tuyển Hr Staff

Đường số 6, Khu Công Nghiệp Trảng Bàng, Xã An Tịnh, Huyện Trảng Bàng, Tỉnh Tây Ninh
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2021
Lượt xem: 19

Mô tả công việc

- Reporting increase or decrease related to social insurance, unemployment insurance , ensuring that employees are entitled to full rights of social insurance, unemployment insurance .
- Implement procedures for social insurance books when workers resigned.
- Registration ATM procedures for employees.
- Report and monitor meal voucher for workers.
-Following the Daily attendance sheet.
- Calculate monthly salary for Vietnamese employees and expatriate employees.
- Calculate salary for resigned employees.
- Following overtime of driver.
- Following the meal allowance of night shift for workers.
- Following the personnel action form due to transfer job.
- Make daily attendance and over time report .
- Do other jobs as assigned by HR Manager

Yêu cầu ứng viên

oma degree and over, major in accounting, Human resources, administration, wage labor.
- At least one year working experience with payroll job and social insurance job for foreign company.
- Excellent in word, excel skill.
- Good in English spoken and written
- Good knowledge of Social, health, unemployment insurance, labor code.
- Careful, honest, confidential, accurate.

Quyền lợi được hưởng

- Benefits according to the regime of the company.
- From VND6.000.000 ~ VND6.500.000

Yêu cầu hồ sơ

- 01 job application
- 01 CV
- 01 resident permit, 3 identify cards, , 01 medical statement
- 01 character reference
- Related certificate

LIÊN HỆ

Tên công ty: Công ty TNHH PLV

Người liên hệ: Công ty TNHH PLV

Điện thoại : Đăng nhập để xem số điện thoại

Trụ sở công ty: Đường số 6, Khu Công Nghiệp Trảng Bàng, Xã An Tịnh, Huyện Trảng Bàng, Tỉnh Tây Ninh

Lưu ý: Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Vieclamlaixe.vn" trên hồ sơ. Xin cảm ơn!

Từ khóa : Tây Ninh

Bình luận:

TIN TỨC NỔI BẬT